Tietoja yhdistyksestä

Yhdistyksen tarkoitus

Yhdistyksen tarkoituksena on kehittää jäsenten tietoteknistä osaamista ja tieto-taitoa. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen kattavan määrän jäsenetuja, kuten virtuaalipalvelimen ja kotisivutilan, joiden avulla jäsenet voivat toteuttaan itseään tietoteknisesti. Koska kyseessä on yhdistys, ei yritys, jäsenetuja/-palveluita tuotetaan talkoovoimin ja mahdolliset kulut pyritään kattamaan jäsenmaksuilla. Lähtökohtana jäsenetujen osalta on niiden hyvä laatu ja tekninen edistyneisyys.

Jäsentyypit ja mihin jäsenet sitoutuvat

Jäsenenä et sitoudu mihinkään muuhun kuin hyväksymään yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt, sekä tietysti maksamaan yhdistyksen jäsenmaksun. Jäsenillä on mahdollisuus osallistua vuosittain yhdistyksen vuosikokouksen niin halutessaan.

Varsinainen jäsen saa käyttöönsä yhdistyksen tarjoamat palvelut. Varsinaisen jäsenen tulee olla yksityinen henkilö ja hän saa käyttää yhdistyksen tarjoamia jäsenetuja ei-kaupalliseen tarkoitukseen.

Kannatusjäsen on yksityinen henkilö, yhdistys, yritys tai muu yhteisö joka haluaa tukea yhdistyksen toimintaa. Kannatusjäsenet eivät saa käyttöönsä yhdistyksen tarjoamia jäsenetuja, kuten kotisivutilaa tai virtuaalipalvelinta.

Jäsenten yksityisyys

Varsinaisten jäsenten tietoja tai yhdistykseen kuulumista ei julkaista missään ja huolehdimme mm. siitä että palveluitamme käyttäessäsi henkilökohtaiset tietosi ovat turvallisesti tallessa. Shellipalvelimilla käytetään suojausasetusta joka piilottaa käyttäjien tiedot muilta käyttäjiltä esimerkiksi who- ja lastlog -listauksissa.

Kannatusjäsenet saavat halutessaan sivuillemme nimensä ja linkin omille sivuilleen. Halutessaan he voivat kuitenkin pysyä nimettömänä.

Kokouspöytäkirjat